Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.01.2009 00:06 - Beth Orton And... Love
Автор: kdraganof Категория: Лични дневници   
Прочетен: 810 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 31.03.2013 10:14


Really catchy song, when I hear it for the first time, I was really fallin" in love... in trippy music. Life is good again.
Или: Наистина хващаща песен, когато я чух за първи път, аз бях се влюбил, отново... в отнесената (пътуваща) музика. Живота е хубав отново.
Само това искам да кажа засега, отново чувствам енергията, аз знам, че ще я чувствам, но повече са ми интересни начините по които я чувствам. Всеки път съм заразен от нов прилив на енергия и вдъхновение, това е да съм жив. Харесва ми. Сега съм сам, но не се чувствам така. Замислял съм се, че човек, стига да иска създава нещо хубаво, по е лесно да направиш лошо, но не там е солта, тя е в това да твориш хубави работи, и да гледаш подема на мозъчните си усилия, докато го правиш. Кирил, ти си тук отново, въпреки всички проблеми. Надарен съм с вяра благодарение на прекрасния ми психолог, изключително благодаря, малко е да живее 1000 години, това е невероятен човек, който ме кара да се откривам, и сълзи напират в очите ми от възхищение, че познавам такъв човек. Единствената. БЛАГОДАРЯ. Затова да мога да чувствам - ЛЮБОВТА, ЖИВОТА, ВЯРАТА, БОРБАТА, СМИСЪЛА, такива каквито са в реалността. След такива мисли в собствената ми глава фона на моите искрени възгледи може да е само Beth Orton и песента и "Touch Me With Your Love", нека ме докосват всички духовно обогатени, мъдри и желаещи ми добро хора и личности, аз няма да се дърпам. Чуйте я. И нека любовта ни следва, като собствената ни сянка. Обичам всичко което ме прави истински усещащ се, всички които ме карат да се почувствам жив, докато си мисля, че нещата се изплъзват, всички които са в нещата и реалността.




Тагове:   love,   lovely,   touch me with your love,   beth orton,   movements,   trippy music,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kdraganof
Категория: Изкуство
Прочетен: 72589
Постинги: 42
Коментари: 42
Гласове: 532
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930